piątek, 25 marca 2016

GREY COAT + LACE UP SHOES

Witajcie, witajcie!

Dzisiaj przedświąteczny post z szarą, milusią narzutką [TUTAJ/HERE], która czeka sobie jeszcze na cieplejsze dni. Nie mogłam się jednak powstrzymać i zrobiłam z nią wiosenną stylizację. Narzutka dostępna jest na stronie firmy Banggood.com i jest naprawdę miła w dotyku. Doczepić się mogę jednak do rozmiarówki, ponieważ narzutka jest trochę mała jak na M-kę, co widać po rękawach. Myślę, że L-ka byłaby lepiej dopasowana. Spodnie już miały swoją premierę, natomiast nowością są wiązane balerinki, których ostatnio wszędzie pełno. Swoje kupiłam na stronie Deezee.pl. Zapraszam do obejrzenia zdjęć!

Kochani, życzę Wam Wesołych Świąt Wielkanocnych i udanego odpoczynku !
S.♥

Fot.:Anita M.













Narzutka/Coat-TUTAJ/HERE
Jeans-Pull&Bear
Buty/Shoes-Deezee

34 komentarze:

  1. świetna stylizacja,mam te same buty,ale jeszcze nie zastanawiałam się do czego moge je zalożyć...masz rację do takich luźnych spodni! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta stylizacja to prawdziwy strzał w 10tkę :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wszystko ze sobą zestawiłaś <3

    OdpowiedzUsuń
  4. niedawno kupiłam takie balerinki tylko w kolorze nude, super są!! narzutka bardzo urocza :))

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny futrzak, a w bucikach się zakochałam <3 planuję kupić sobie takie, uwielbiam je!
    Zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. dla mnie bomba <3 narzutka podoba mi się najbardziej !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Amazing: I love evry single piece!
    Buona Pasqua tesoro!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    OdpowiedzUsuń
  8. Całość świetnie się prezentuje :)

    Pozdrawiam!
    http://fashionbykg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie śliczne futerko!:))
    Zapraszam do obserwacji naszego bloga!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cała stylizacja podoba mi się całkowicie !!
    świetnie wygladasz<3
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Futerko dotykalam - rzeczywiście jest miłe w dotyku :)
    Balerinki również ekstra:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super stylizacja, na bardzo ładnym tle. :)
    poluję na podobne buty, jak na razie nie znalazłam jeszcze tych idealnych. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! ślicznie wyglądasz <33 Boskie futerko ;) Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tu jest po prostu idealna całość;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie! Sama bym się tak ubrała, :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko wgląda super w takim połączeniu :) Te baleriny są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajny look! Stylowy! ;)

    Osobiście uważam, że ta M-ka jest w sam raz na Ciebie - może to taki model, że rękawy są 3/4 ? ;) L-ka byłaby za duża w klatce piersiowej chyba ...

    OdpowiedzUsuń
  18. balerinki są super, mam podobne tylko różowe, bardzo podobają mi się również bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam takie narzutki :) cały zestaw świetny!

    OdpowiedzUsuń
  20. zestaw - rewelacja! Bardzo mi się podoba;)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  21. bezbłędna stylówka! Gratulacje, wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Takie buty moim zdaniem wyglądają bardzo lekko na nodze. Super kontrast, niby elegancko, ale spodnie dodają dużo luzu! Super! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie się prezentujesz :)

    kayett.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Super wyglądasz, a jeansy są genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super stylizacja ! Gratulacje ! wszystko idealne.. !!

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana skąd ten różowy pomponik?

    OdpowiedzUsuń
  27. Super połączenie :) podoba mi się :) W ogóle masz ładne stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)