czwartek, 26 kwietnia 2018

DOTTED DRESS - NA-KD.COM/PL

Witajcie!

Moda na grochy i kropki nieustannie króluje, co widać po kolekcjach znanych projektantów, czy choćby w sieciówkach. Po ubrania w groszki najchętniej sięgamy wiosną i latem. Sukienka [TUTAJ/HERE] z dzisiejszego wpisu "chodziła" za mną już od dłuższego czasu. W końcu znalazłam idealną w sklepie NA-KD.COM/PL. Ma kopertowy fason, dekolt w literę V i uroczą falbankę na brzegach. Na stronie wyprzedaje się w mgnieniu oka, nic dziwnego - wygląda świetnie! Połączyłam ją z czerwonymi szpilkami, torebką i dużymi kolczykami w kolorze złota.

Mam dla Was kod rabatowy 'sabinaes20pl', który daje 20% zniżki na zakupy na www.na-kd.com/pl!
S.♥
Fot.:Anita M.












Szpilki/Heels-Bershka
Torebka/Bag-Zaful
Kolczyki/Earrings-Bershka

37 komentarzy:

  1. A beautiful and lovely trendy dress with the perfect red accessories!

    https://4highheelsfans.wordpress.com/2018/04/26/chantilly-day-3-paris/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie wygladasz <3 swietne polaczenie !

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam sukienki w groszki sama taką mam i często na nią stawiam na weekendowe wyjścia :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sukienka, idealnie do niej pasują te czerwone dodatki.

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna ta sukienka :) pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. już widziałam na Twoim Instagramie tą cudowną sukienkę <3 jestem nią zachwycona, a Ty wyglądasz rewelacyjnie kochana <3

    http://kaarollkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie wyglądasz , śliczna sukienka <3
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio bardzo podobają mi się sukienki o takim kroju :) Pięknie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Such a lovely dress and the red accessories are perfect!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna sukienka:) Czerwone dodatki świetnie współgrają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniale dobrałaś szpilki pod torebkę! Wyglądasz zjawiskowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz prześlicznie, a stylizacja jest fantastyczna! Chętnie sama bym się tak ubrała! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz!
    http://dizzyfashion1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne zestawienie, uwielbiam czerwone akcenty <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/04/z-motywem-kwiatow.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że zdecydowałaś się czerwone buty i torebkę. Ich kolor świetnie współgra z sukienką. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękna jest ta sukienka, mega mi się podoba ^^ <3
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ślicznie wyglądasz. A w tych czerwonych szpilach nawet bardzo seksy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo kobieca sukienka! Serdecznie pozdrawiam i zapraszam na moją stronę!

    OdpowiedzUsuń


  19. Love your outfit! You look amazing!
    Have a nice week!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń
  20. Ekstra sukienka i świetny zestaw ;), obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja od nich zamówiłam kilka rzeczy ale przysłali mi nie ten rozmiar i musze je niestety odesłać:( Sukienka jest bardzo ładna podoba mi się jej krój i materiał:) A ty jak zawsze zachwycasz piękna:)


    Buziaki:*
    Zapraszam na nowy post tym razem w sportowym stylu :)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękna jest ta sukienka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka jest prześliczna, uwielbiam groszki. Zamówiłam podobną sukienkę ale niestety mi nie pasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. U siebie akurat nie mam chyba nic w groszki, pora to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna jest ta sukienka, też mam taką tylko w gwiazdki :P A ta czerwień pięknie się z nią komponuje :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/05/jeansowa-kurtka-i-czerwona-spodnica.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Połączenie kolorystyczne szpilek i torebki jest wspaniałe, wręcz idealne ;-) Jaki materiał szpilek? Bo to chyba nie flausz tak jak w tych https://zoio.pl/obuwie/szpilki/szpilki-zamsz-kolory?

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczna sukienka, szukam podobnej na lato. Szpilki są idealne <3 Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  28. ślicznie, bardzo mi się podoba ta sukienka - kupiłam niedawno podobną czerwoną <3 świetnie dobrane dodatki

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz!
Z przyjemnością odwiedzę Twojego bloga :)